Friday, December 3, 2010

MOLITE IZ SRCA

Datum: 30.11.2010.
Wigratzbad I., ožujak 2010.

Ja sam Put, ja sam Istina, ja sam Život. To su tako velike riječi: nema drugog Puta mimo Božjeg Puta. Nema druge Istine mimo one Istine koja istinski zaživi. I veličina života, koji je tako promjenjiv i prolazan, stoji u tom misteriju za kojega se isplati i umrijeti. To je takva snaga, u tome je sve. Razum ne može dokučiti dubine Srca. Tko istinski Srcem spoznaje te stvari, tome sve govori o Bogu...
... Molite krunicu ne toliko ustima, koliko srcem. Ja ću govoriti o molitvi Srca, koja je iz korijena promijenila moj život. To je tako jednostavno, kad nekoga volite onda to ne osjećate u ruci, niti u nozi, nego je u srcu sve živo i toplo. Ako tako mogu čovjeka voljeti, koliko više mogu Boga voljeti? Ako čovjek uzvraća dobrim na ljubav, koliko li više Bog? Ne zaboravite da je Isus rekao: "Ovaj me narod ustima slavi, a srce mu je daleko od mene." Sam Bog vapi da zapalimo Srca, jer Boga itekako mole i oni koji su nijemi, koji se ne mogu drugačije izražavati. Jer imaju bogat unutarnji život. Sebe osjetite sada, svoje Srce, ne samo ovu pumpicu. Ono što ti istinski jesi, što tebe usrećuje. Kad iz strasti Srca, Života živiš, i radiš, i ljubiš, tako i Boga moli! Živo unutra. Ljubite Majku sada!

velecasnisudac.com