Sunday, November 22, 2009

NA PUTU ZA ČEŠKU

Dok sa suradnicima-prijateljima putujem za Češku stiže mail iz Stožera. Zanimljiv komentar sa službene stranice, nekoga tko iz tko zna kakvih razloga nije izlazio na izbore:

"Evo ja sam inače apolitičan, ne visim po forumima i ne pratim toliko te stvari. Ali nakon što sam gledao emisiju u petak, odlučio sam malo pogledati tko je taj Josip Jurčević i definitivno sam odlučio kako ću za njega glasati!

Nije dio te bande koja se samo vrti u krug i zamjenjuje pozicije i kradu nam lovu, a nitko ne snosi odgovornost.
Mislim da taj "manjak iskustva" koji mu neki predbacuju nema veze s razumom, jer i najveći idioti rade kod bandića u holdingu, i "imaju iskustva", isto kao i Nadanovi nećaci u Krašu koji su dobili posao preko veze, a ne prema znanju isto tako "imaju iskustva".
Ako pod iskustvom računate to koliko su ljudi se napljačkali, nakrali i prevarili narod onda mislim da Jurčević stvarno nema iskustva...

Na kraju sam da još jednom kažem kako definitivno ima moj glas, i vjerujem da ima šanse za drugi krug, jer ni prije prošlih izbora nikakve ankete nisu mikšiću davale šanse, a trebao je ići dalje da ga nisu pokrali...".

Nadam se da ne ću morati čekati mjesec dana na slijedeću prigodu predstavljanja hrvatskoj javnosti:). Ali sve je moguće u zemlji u kojoj vlastima ne pada napamet obilježiti 20. obljetnicu pada komunizma, u zemlji u kojoj su parlamentarci donijeli Deklaraciju o osudi komunističkih zločina (ponukani Rezolucijom Europskog Parlamenta sličnog naziva) u srpnju, u jeku godišnjih odmora. Neki se, zapravo, u Hrvatskoj ponašaju kao da komunizam nije ni pao.